De koptelefoon
die kopzorgen
wegneemt.

Genoeg schreeuwerige koptelefoons

In het straatbeeld lopen veel koptelefoons rond die schreeuwen om aandacht
maar laten te wensen over in kwaliteit en hebben een houdbaarheidsdatum.
Hoe kan Gerrard Street een herkenbaar ontwerp uitdragen dat
de eenvoud kent om een levenlang mee te gaan?

 

Eenvoud

Gerrard Street wil zich onderscheiden met producten die een leven lang meegaan en een identiteit uitstralen die dat ondersteunt. Een eenvoudige herkenbare stijl vergroot de kans smaak en trends te overleven.

 

Modulair

Gerrard Street wil zijn producten bij klanten door de brievenbus doen. Hoe flexibeler in vorm en onderdelen hoe makkelijker producten bij klanten zelf in elkaar kunnen worden gezet.

 

Circulair

Is er een onderdeel kapot, dan wil Gerrard Street zorg dragen voor de reparatie van een onderdeel en nooit het gehele product bij het afval terecht zal komen.

 Het product

Tot over je oren

Een koptelefoon, plat genoeg om door de brievenbus te vallen en in een paar klikken in en uit elkaar te halen.
Een design dat eenvoudig genoeg is on een leven lang mee te gaan, the boss draagt jouw stijl, kwaliteit en zekerheid.

Niet lijmen maar klikken

Veel producten worden in elkaar gelijmt,
lekker makkelijk voor de producent maar
niet te repareren of recyclen. Elk onderdeel
van de boss kan worden losgehaald en worden
vervangen. Een duurzame kijk op product gebruik.

Door de brievenbus

PATS, twee vliegen in een klap. Door de modulaire opbouw
kunnen de koptelefoons met de brievenpost worden verzonden.
En voila, men klikt zelf het product in elkaar. Behalve dat het
handig is vergroot het de emotionele betrokkenheid van gebruikers bij het product en merk!

Draadloos en ANC

Gebruiksgemak en beleving boven alles. The Boss maakt een draadloze connectie en beschikt over Active Noise Cancelling.
Want het gaat om jouw beleving van geluid. The Boss maakt
jouw muziekbeleving intiem en persoonlijk, een soundtrack
van je leven.
 

Impact

Van Start-up naar Scale-up

Gerrard Street is een nieuwe speler. Binnen korte tijd
hebben ze start-up prijzen gewonnen en een grote
investeerder aangetrokken. 

Impact in numbers:
- 9.6 op Google Review
- 5000 nieuwe klanten in 2 jaar

“Hij ziet er ook nog eens effe flexie uit!”

Rapper Sticks

“Onze stijl is wat ons uniek maakt, en deze nieuwe lijn is 
een grote hit bij onze doelgroep. Onze visie sluit naadloos aan
op Bananagun, simpel, stijlvol en top kwatiteit. Super samenwerking met de mannen van Bananagun.”

- Tom Leenders - Eigenaar Gerrard Street